۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85074633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار و ۱۰۰ بازرسی از جایگاه‌های سوخت استان مرکزی انجام شد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ بازرسی از جایگاه‌های سوخت استان در ایام نوروز انجام شد.

«سعید جمشیدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته بازدیدهای نوروزی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی، نمازخانه‌های بین راهی و جنب هر جایگاه و سرویس‌های بهداشتی در جاده‌های استان آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری نیز ادامه داشت.

وی تاکید کرد: بر اساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان ۱۳ فروردین سال جاری ۲۴ میلیون تردد در استان مرکزی به ثبت رسیده که این مهم منجر به رشد مصرف سه درصدی بنزین و ۶ درصدی نفت گاز نسبت به سال گذشته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون شکایتی از این منطقه در حوزه سوخت‌رسانی، کمبود سوخت و یا تعطیلی جایگاه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی نشده است.

جمشیدی بیان کرد: ۲۶۶ کارت هوشمند سوخت مهاجر سال گذشته در این استان مسدود و در این راستا ۹ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی غرامت دریافت شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی سوخت را پیشران و مولد اقتصاد عنوان کرد و گفت: سال گذشته در بخش صنعت هشت درصد و در بخش کشاورزی ۹ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد صورت گرفته است و این مهم نشان می دهد که تولید کننده و مصرف کننده واقعی سوخت رو به افزایش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha