نود و نهمین جایگاه سوخت استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: نود و نهمین جایگاه عرضه سوخت این استان روز سه‌شنبه در شهر اراک بهره‌برداری شد.

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این جایگاه با عنوان جایگاه سعیدی با ۲ سکو و هشت نازل در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر احداث شده است.

وی ادامه داد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث و زمینه اشتغال ۱۲ نفر فراهم شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی همچنین از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت فاقد تراکنش تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: درصورتی که مالکان خودروهای سواری تا پایان سال جاری از کارت هوشمند خود استفاده نکنند و فاقد تراکنش دریافت سوخت باشند کارت سوخت آن‌ها غیر فعال خواهد شد.

جمشیدی بیان کرد: مالکان خودروهای سواری علاوه بر دریافت سهمیه یارانه‌ای در صورت اتمام آن می‌توانند با همان کارت نسبت به دریافت بنزین آزاد نیز استفاده کنند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند و روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان عرضه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha