کارت سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های استان مرکزی وجود دارد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از تامین کارت‌ سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های استان مرکزی خبر داد.

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و به منظور مدیریت و استفاده بهینه از سوخت جلو گیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی تعداد کارت‌های آزاد در سطح جایگاه‌ها ساماندهی و مدیریت می‌شوند و اکنون در تمامی جایگاه‌های استان مرکزی کارت سوخت آزاد وجود دارد و هیچ مشکلی برای مراجعین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت سوخت افزایش نمی یابد، ادامه داد: دولت بنا دارد از ابزاری به غیر از افزایش قیمت مصرف سوخت را مدیریت کند و براین اساس افراد می‌توانند با استفاده از کارت شخصی خود علاوه بر دریافت بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰ لیتر نیز به صورت آزاد بنزین دریافت نمایند.

این مقام مسئول افزود: نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت استان مرکزی در زمان اجرای این طرح زیر ذره‌بین بازرسان این منطقه و همچنین بازرسان ستادی و یا استانی قرار خواهد گرفت.

جمشیدی از مردم خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در جایگاه‌های سوخت مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اعلام کنند.

وی بیان کرد: افرادی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه POST.IR و EPOLICE.IR نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

۹۹ جایگاه سوخت در استان مرکزی فعالیت می‌کنند که بیش از ۸۰۰ نفت کش سوخت این واحدها را به صورت روزانه تامین می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha