گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی مشکلات ایجاد شده پرواز تهران به گرگان دستور ویژه در پرداخت حق و حقوق مسافران را صادر کرد.

به گزارش ایرنا صبح امروز پرواز خطوط هوایی کیش ایر ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه از مبدا تهران به گرگان دچار نقص فنی شده و به تاخیر افتاد.

در این میان عدم اطلاع‌رسانی درست و به‌ موقع باعث سرگردانی مسافرین و تضییع حق و حقوق آنها شده که باعث ایجاد نارضایتی فراوان و درگیری بین پرسنل شرکت کیش ایر با مسافران شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان که مسافر این پرواز بود، در جهت جبران حق و حقوق مسافران دستور ویژه‌ای به علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان برای بررسی موضوع و رعایت شئونات مسافران و برخورد با متخلفان صادر کرد.

با پی‌گیری‌های ویژه، مسافرین به بخش CIP فرودگاه مهرآباد منتقل شده و مقرر شد هزینه خسارت تاخیر مطابق با قوانین و مقررات به همه مسافران پرداخت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن عذرخواهی از همه مسافرین پرواز تهران به گرگان به دلیل تاخیر به وجود آمده و همچنین برخورد ناشایست خطوط هوایی کیش ایر، از همه هم استانی‌های درخواست کرد با گزارشات دقیق و به موقع مسوولان را در خدمت‌رسانی به همه مردم در دولت مردمی یاری کنند.

شایان ذکر است هواپیمای این پرواز در ساعت ۲۱ فرودگاه مهرآباد را به مقصد گرگان ترک کرد.