دستور ویژه معاون استاندار گلستان برای بررسی مشکلات پرواز تهران- به گرگان

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی مشکلات ایجاد شده پرواز تهران به گرگان دستور ویژه در پرداخت حق و حقوق مسافران را صادر کرد.

به گزارش ایرنا صبح امروز پرواز خطوط هوایی کیش ایر ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه از مبدا تهران به گرگان دچار نقص فنی شده و به تاخیر افتاد.

در این میان عدم اطلاع‌رسانی درست و به‌ موقع باعث سرگردانی مسافرین و تضییع حق و حقوق آنها شده که باعث ایجاد نارضایتی فراوان و درگیری بین پرسنل شرکت کیش ایر با مسافران شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان که مسافر این پرواز بود، در جهت جبران حق و حقوق مسافران دستور ویژه‌ای به علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان برای بررسی موضوع و رعایت شئونات مسافران و برخورد با متخلفان صادر کرد.

با پی‌گیری‌های ویژه، مسافرین به بخش CIP فرودگاه مهرآباد منتقل شده و مقرر شد هزینه خسارت تاخیر مطابق با قوانین و مقررات به همه مسافران پرداخت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن عذرخواهی از همه مسافرین پرواز تهران به گرگان به دلیل تاخیر به وجود آمده و همچنین برخورد ناشایست خطوط هوایی کیش ایر، از همه هم استانی‌های درخواست کرد با گزارشات دقیق و به موقع مسوولان را در خدمت‌رسانی به همه مردم در دولت مردمی یاری کنند.

شایان ذکر است هواپیمای این پرواز در ساعت ۲۱ فرودگاه مهرآباد را به مقصد گرگان ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha