یزد- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی یزد گفت: ایرنا رسانه‌ای مطمئن و موثق است و اخبار و گزارشات آن دقیق و دارای سندیت و موجب استفاده در بخش‌های مختلف است.

به گزارش ایرنا، دکتر "فریبرز آیتی فیروزآبادی" روز دوشنبه به مناسب روز خبرنگار در بازدید از ایرنا یزد و در جمع خبرنگاران افزود: اخبار ایرنا دارای بار تخصصی و قابل استناد در جامعه است.

وی با تبریک روز خبرنگار از فعالیت خبرنگاران ایرنا در همکاری سالیانه با پزشکی قانونی و انعکاس اخبار قدردانی کرد و ادامه داد: مردم باید در جریان اخبار درست و به موقع در جامعه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه ایرنا در تحقق اهداف در انعکاس اخبار و گزارشات موفق است اظهار کرد: اصالت و درستی اخبار ایرنا یک ارزش و خیلی اهمیت دارد؛ ایرنا را باید به دلیل کار دقیق حرفه‌ای فصل الخطاب رسانه‌ها بدانیم که خدمات قابل شایانی به کشو و مردم در سال‌های گذشته انجام داده و ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی یزد بیان کرد: رصد و تحلیل اخبار بر اساس نیاز مردم و جامعه جزو ویژگی‌های برجسته خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است.

آیتی تاکید کرد: انعکاس دقیق و به موقع اخبار در رسانه‌های مختلف گروهی و ایرنا موجب امیدآفرینی است که جزو نیازهای جامعه است.

وی گفت: در دورانی که در دنیا برخی رسانه‌ها علیه کشور و مردم ما فعالیت دارند کار ایرنا و سایر رسانه‌های داخلی بسیار حساس و اهمیت دارد و باید تقویت شوند.

در این دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مرکز یزد با قدردانی از فعالیت‌های پزشکی قانونی به اهداف و برنامه‌های این خبرگزاری در استان پرداخت.

کاظم شاملو گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی، ماموریت خود را در تولید اخبار و سایر محتواها در استان انجام می‌دهد و آمادگی انعکاس مطالب را دارد.

وی اظهار کرد: ایجاد امید و اعتماد در جامعه با تهیه و تولید اخبار و گزارشات جزو برنامه‌های مهمی است که توسط ایرنا پیگیری می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و روز ۱۷ مرداد توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت شهادت محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.