۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷
کد خبر: 80263633
T T
۰ نفر
خبرنگاران نقش اساسي در تحقق اهداف نيروي انتظامي دارند

يزد - فرمانده انتظامي استان يزد گفت: خبرنگاران رسانه هاي گروهي نقش اساسي در تحقق اهداف و ماموريت هاي نيروي انتظامي دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرتیب دوم پاسدار ' منوچهر امان اللهی ' روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود: خبرنگاران با انعكاس اخبار و گزارشات خود مردم را صادقانه و به موقع در جریان مسائل قرار می دهند .

وی اضافه كرد: مهمترین رسالت خطیر اصحاب رسانه همان روشنگری ،اطلاع رسانی به موقع ، شفاف و صحیح می باشد .

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح كرد: فرهنگ سازی جامعه در خصوص وظایف نیروی انتظامی و هشدار به مردم در زمینه آسیب ها ، ناهنجاری ها و كاهش مشكلات فرهنگی و اخلاقی از مسئولیت های خبرنگاران است .

امان اللهی گفت: بدون شك با فرهنگ سازی مسائل ، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و ارائه گزارشات مناسب و مستند در زمیه خطرات تهدید نرم و آسیب ها می توان مشكلات را كاهش داد .

این مسئول گفت: یكی از برنامه های مهم نیروی انتظامی موضوع اطلاع رسانی است كه خوشبختانه در سطح استان و در سایه تعامل سازنده خوب صورت گرفته است .

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: طی چهارماه اول امسال بیش از 700 خبر و هشدار های پلیس به رسانه های مختلف ارسال شده است .

امان اللهی تاكید كرد: ارائه مباحث آموزشی و هشدارها به مردم و انعكاس آنها از جمله برنامه های مهم امسال فرماندهی انتظامی یزد است .

وی همچنین از اصحاب رسانه استان تقاضا كرد تا در صورت مشاهد مشكلات و نیازهای مختلف مردمی آنها را منعكس كنند.

در پایان این آیین به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد .ك2

7536/1968