خبرنگاران، چشم تیزبین جامعه هستند+ فیلم

یزد-ایرنا- مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: خبرنگاران رسانه‌های گروهی چشم تیزبین جامعه اسلامی هستند که مسایل را تحلیل و در انعکاس اخبار و گزارشات خود صادقانه عمل می‌کنند.

به گزارش ایرنا، " احسان کریمی " روز دوشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد افزود: اصحاب رسانه با آگاهی بخشی درست و به موقع و انتشار اخبار به مردم و جامعه خدمت می‌کنند.

وی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد ادامه داد: در عصری زندگی می‌کنیم که بدون خبرنگاران معنا و مفهومی ندارد و این اهمیت و جایگاه آنها را در جامعه نشان می‌دهد.

این مسئول بیان کرد: ظرفیت‌های جدید خوبی در حوزه‌های مختلف در جامعه وجود دارد که توسط خبرنگاران شناسایی و برای مردم و مسئولان اطلاع رسانی می‌شود.

خبرنگاران، چشم تیزبین جامعه هستند+ فیلم

کریمی بیان کرد: اگر در جامعه‌ای خبرنگار نباشد زمینه خمودگی در آن مجموعه و جامعه به وجود می‌آید بنابراین باید همواره به خبر و خبرنگاران اهمیت خاص قائل شد.

وی گفت: بدون شک خبرنگاران جامعه را با تهیه اخبار و گزارشات مختلف خود همیشه زنده نگه می‌دارند و باید مورد عنایت و حمایت قرار گیرند.

همچنین رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی - مرکز یزد گفت: امیدآفرینی و تهیه و انتشار اخبار مناسب مختلف جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران در جامعه اسلامی است.

کاظم شاملو با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از اقدامات و تعامل رسانه ملی با ایرنا افزود: دشمن به دنبال امیدزدایی در جامعه است که باید خبرنگاران برای خنثی کردن تلاش آنها فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: رسالت خبرنگاران بسیار حساس و تعیین کننده است و هنر رسانه‌های گروهی است که برای امیدآفرینی پیشگام باشند و فضای امید را همیشه زنده نگه دارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و روز ۱۷ مرداد توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت شهادت محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha