سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی مینی‌بوس در محور آرادان به گرمسار در غرب استان سمنان چهار آسیب‌دیده بر جا گذاشت.

سرهنگ موسی بزرگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: چهار آسیب‌دیده از واژگونی مینی‌بوس در محور آرادان به گرمسار به مرکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد ۲ نفر مرخص شدند و ۲ نفر تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: حادثه رانندگی یک دستگاه مینی بوس در محور آرادان به گرمسار بین ساعت ۶ تا هفت صبح امروز رخ داد و علت حادثه در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: رانندگان در حین رانندگی به منظور پیشگیری از حوادث در رعایت نکات ایمنی اهتمام ویژه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: رفع نقاط حادثه خیز، هوشمندسازی، و نصب دوربین کنترل سرعت در محورهای اصلی، از مطالبات پلیس راه استان سمنان برای کاهش تصادفات جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان‌های آرادان و گرمسار در غرب استان سمنان و در همسایگی استان تهران قرار دارد.

مسافت مرکز استان سمنان تا گرمسار ۱۱۶ کیلومتر و آرادان تا گرمسار ۲۲ کیلومتر است.

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند و این استان محور ارتباطی مهم بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود؛ به طوری که به گفته معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در نشست اخیر شورای راهبردی تصادفات استان سمنان ۷۰ درصد تصادفات کشور در محور ارتباطی حرم‌ به حرم رخ می‌دهد که بخش مهمی از آن از استان سمنان عبور می‌کند.