خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:بدبین کردن مردم نسبت به حاکمیت نقشه دشمن است اما ملت ایران با اتحاد و بی اعتمادی به آمریکا و حامیانش مسیر انقلاب اسلامی را با قدرت تمام طی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد بیان کرد: دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به رئیس جمهوری خستگی ناپذیر بدبین کند در حالیکه آیت الله رئیسی به داخل و خارج کشور سفر می کند تا مردم به وضعیت مطلوب برسند اما دشمن در اختلاف افکنی در بین اقشار مختلف تلاش می کند.

وی بیان کرد: دشمن می داند در نبرد نظامی موفق نمی شود که این درس را در کشورهای همسایه تجربه کرده است بنابراین نقشه دروغگویی، تحریف، تزویر و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و حاکمیت را دارد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری انتقاد سازنده ای که اعتماد ساز باشد قابل قبول است و انتقادی که ناامیدی را تبلیغ و ترویج کند به دور از راه و روش امامین انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: باید مردم را با بهره گیری از انسان های فرهیخته، عالم و آگاه مردم هوشیار کرد هرچند ملت می داند روزهایی که صاحب کانال های مجازی دشمنان مشغول خوشگذرانی بودند و ماهواره ها و کانال های آنها در اختیار داعشی ها بود شهید سردار سلیمانی و مدافعان حرم از ملت های مسلمان و غیر مسلمان، کُرد و غیر کرد دفاع می کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسوولان ما می دانند اگر در امور ارزشی عقب نشینی کنند و احکام اسلامی و قرآنی در جامعه کمرنگ شود ملت نمی پذیرد و دشمن به این اقدامات راضی خواهد شد چراکه اگر حتی یک قدم عقب نشینی شود دشمن چندین قدم به جلو می آید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حمله تروریستی گروه داعش به حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) اظهار داشت: این اقدام محکوم است چراکه دشمن کلید اغتشاش و خرابکاری را زده است.

وی افزود: رسانه های خارجی و برخی از رسانه های داخلی با وقاحت تمام گاهی همراهی می کنند اما مردم باید هوشیار باشند که دشمن به دنبال التهاب آفرینی و اغتشاش است اما در این مرحله نیز شکستی بر شکست های او افزوده می شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز ۲۸ مرداد و کودتای ننگین آمریکا اظهار داشت: این کودتا هم عوامل خارجی و هم عوامل داخلی داشت، دوری دولت دکتر مصدق از مردم و روحانیت، از دست دادن سرمایه اجتماعی مردم و مماشات با عوامل نفوذی داخلی و خارجی درس عبرت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با گرامیداشت هفته دولت افزود: دولت اقدامات شاخصی انجام داده است اما گرانی فشار اقتصادی، این خدمات شاخص را کمرنگ می کند بنابراین دولت باید از نخبگان اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی کمک بگیرد.

وی اظهار داشت: در لرستان نیز باید از نخبگان برای رفع مشکلات استان کمک گرفته شود تا از تورم، بیکاری و سایر مشکلات کاسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:۴۸ هزار نفر در کل کشور برای نمایندگی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این مجموع یک هزار و ۶۱ نفر در حوزه لرستان است.

وی افزود: انتظار می رود همانطور که در ثبت نام ها مشارکت بالایی بود، این امر در روز انتخابات شکل بگیرد و بستر راهبردی مورد تاکید مقام معظم رهبری فراهم شود تا مشارکت حداکثری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: هیات های اجرایی سنگ بنای انتخابات هستند و یکی از عوامل حفظ سلامت انتخابات، بررسی دقیق صلاحیت ها، رعایت مر قانون و امانتداری و عدالت هیات های اجرایی است.