۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبر: 85198895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عوامل حادثه تروریستی شیراز به سزای اعمال خود خواهند رسید

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ضمن پیام تسلیت در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ «ع» در شیراز گفت: عوامل حادثه تروریستی شیراز به سزای اعمال خود خواهند رسید.

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است، بار دیگر حادثه تروریستی و جانگذار حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و جراحت شماری از زائران، دلدادگان و محبان اهل بیت «ع» شد، فصل جدیدی از ددمنشی دیو سیرتانی است که کشتن بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

این پیام اضافه می‌کند: این جنایت کینه توزانه و حرکت مذبوحانه، بار دیگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی ایران در خط مقدمِ دفاعِ از مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد، دشمنیِ یزیدیان زمان با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

این پیام می‌افزاید: قطعاً ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانش متحدتر و یکپارچه‌تر از قبل بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود ایستادگی خواهند نمود، و به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر«عج» و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی«مد ظله العالی» این اقدام شوم نیز به سرنوشت تمامی دسیسه های ۴۵ سال گذشته می‌انجامد.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه می‌کند: بدیهی‌ است سازمان های امنیتی و انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات نسبت به شناسایی طراحان؛ عاملان؛ و آمران داخلی و خارجی این جنایت تروریستی اقدام نموده؛ و دستگاه قضایی چنین افراد و باند های خبیث را در سریعترین زمان به اشد مجازات برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی می‌افزاید: اینجانب با محکومیت این حادثه خونبار و شقاوت‌ آمیز، از سوی مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت با مردم و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، از خداوند متعال سلامتی برای مجروحان این حادثه غمناک، و علوِّ درجات برای شهید این حادثه تلخ، و صبر و شکیبایی را برای خانواده ها و بازماندگان درخواست می نمایم.

این پیام اضافه می‌کند: از عموم مومنین درخواست می نمایم برای علوِّ درجات این شهید عزیز و شهدای انقلاب اسلامی و شفای مجروحان این حادثه دعا نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha