جذب جوانان به مساجد راه مقابله با توطئه دشمنان است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه کوهدشت گفت: جذب جوانان به مساجد راه مقابله با توطئه دشمنان است چراکه موجب بصیرت افزایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی روز چهارشنبه در گردهمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد و افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون ها اظهار کرد: بکارگیری روش های مناسب برای جذب جوانان به مساجد گامی مهم و موثر جهت بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان است که باید با برنامه ریزی مناسب توسط کانون های فرهنگی هنری پیگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد ادامه داد: امروز باید با همکاری و همفکری هیات امنا، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج مسجد برای جذب جوانان و احیای کارکردهای مساجد تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مسجد محلی برای تبلیغ دین، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان است بیان کرد: باید برنامه های متناسب با نیاز روز جامعه و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شود چراکه این مهم از اصلی ترین رویکرد کانون ها است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان نیز اظهار کرد: طرح اوقات فراغت کانون ها همزمان با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با شعار محوری «مسجد، کانون نشاط » آغاز شده است که جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و شناسایی و پرورش استعدادها از مهمترین اهداف و رویکردهای این طرح به شمار می رود.

محمد چگنی نژاد ادامه داد: سامانه بچه‌های مسجد، بستری را برای ثبت کلاس‌های تابستانی فراهم کرده و در پی رایزنی‌های انجام شده با آموزش و پرورش مقرر شده است اطلاعات مربوط به کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه نورینو ثبت شود تا دانش‌آموزان نیز به اطلاعات این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha