یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: قیام ۱۷ شهریورماه ۵۷ نقطه عطف مبارزات ملت شجاع ایران بر ضد رژیم ستم شاهی پهلوی بود.

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روز تاریخی، رژیم ستم شاهی اوج پلیدی و جنایت خود را نشان داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهدای یوم الله ۱۷ شهریور ادامه داد: ۱۷ شهریور سند مظلومیت ملت و نشان دهنده خباثت طاغوت است.

وی اظهار کرد: تبیین ابعاد ۱۷ شهریور از چنان اهمیتی در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است که باید برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان بازگو شود؛ شهدای یوم الله ۱۷ شهریور با خون مقدس خود درخت انقلاب اسلامی را در ایران و علیه طاغوت آبیاری و آن را بیمه کردند.

متوسل تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

وی به اهمیت جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: باید ابعاد یوم الله ۱۷ شهریور برای نسل جوان بازگو شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: به مناسبت ۱۷ شهریور در یزد و همه مناطق برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی پیش بینی شده است.

متوسل بیان کرد: تبیین ابعاد یوم الله ۱۷ شهریور توسط خطبای نمازجمعه و برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب انجام می‌شود.