ساری - ایرنا - معاون سیاسی، ‌ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از آغاز اجرای طرح تحول فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب با محوریت جوانان در این استان خبر داد. .

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با حضور جمعی از تلاشگران فرهنگی مازندران با تاکید بر عزم دولت در حل چالش های فرهنگی کشور گفت :بزرگترین رویداد تحولی فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی پنج شنبه این هفته در سواحل مازندران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : در این برنامه تحول آفرین، ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب اجرا می شود.

معاون سیاسی، ‌ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران در اجرای این طرح اظهار داشت: این برنامه با محوریت جوانان انقلابی و مومن دیارعلویان به مرحله اجرا در می آید.

وی دولت سیزدهم را تحول آفرین در عرصه فرهنگ دانست و افزود: سیاست کلیدی دولت در عرصه فرهنگی توجه به بازآفرینی ارزش های فرهنگی اصیل ایرانی واسلامی است.

به گفته سلگی گروه‌های اجتماعی مردم نهاد برای نقش آفرینی در عرصه فرهنگی مازندران سازماندهی شدند.

وی با تجلیل از نقش محوری برجستگان و نخبگان فکری و فرهنگی استان مانند امامان جمعه و جماعات و نیز جوانان انقلابی این عرصه در پیشبرد طرح های تحولی حوزه فرهنگ خاطر نشان کرد: پیشاهنگی جوانان انقلابی و با بصیرت دیار علویان در حوزه فرهنگ مایه مباهات است.

سلگی گفت: دولت سیزدهم در دفاع از مواضع فرهنگی انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پالایش و تقویت پیشران های تحولی عرصه فرهنگ نیازمند راهبرد محوری و اصولی منطبق با آرمانهای سترگ انقلاب اسلامی است.