اهتمام به اجرای جهاد تبیین از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران گفت: اهتمام به اجرای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف، از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس امسال است.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان با موضوع گرامیداشت چهل و سومین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران در مقابل هجوم رژیم بعث عراق افزود: زنده نگه داشتن دفاع مقدس با توجه به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن این رویداد مهم تاریخی در نگاه جوانان و نوجوانان، ضروری است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت هفته دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دستگاه های اجرایی در دولت مردمی و انقلابی وظیفه خطیری در بیان رشادت ها و شجاعت های مردان و زنانی که در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و امام (ره)، جان خویش را فدا کرده اند، بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی، تکلیف ذاتی دستگاه های متولی فرهنگی از جمله صداوسیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار کرد: دشمن امروز بعد از شکست در عرصه های مختلف، از حوزه فرهنگی وارد شده و دستگاه های متولی در کنار فضاسازی محیطی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و اجرای سایر برنامه های ابلاغی را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نهادهای مختلف امسال درخصوص جهاد تبیین و بیان خدمات و عملکرد ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در فضای مجازی و در بین جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی دارند.

ابراهیمی به نقش کلیدی دانشگاه ها با محوریت دانشگاه ارومیه و آموزش و پرورش در زمینه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید نسبت به هماهنگی و برنامه ریزی لازم درخصوص تاثیرگذاری بیشتر بخشداری ها و دهیاری ها جهت فضاسازی و تبیین دستاوردهای نظام در دهستان ها و بخش ها اقدام موثر کند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه ضمن تبیین محورهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، کمیته های تخصصی گزارش‌های خود را درخصوص اقدامات صورت گرفته برنامه های ابلاغی و برنامه های پیشنهادی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha