معاون استاندار مازندران: شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمانان را نمایان کرد

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شکوه رزمایش اربعین حسینی قدرت نرم فرهنگی مسلمانان در برابر گستاخی های امپراطوری رسانه ای استکبار جهانی را نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی شامگاه شنبه در آیین استقبال از زائران اربعین حسینی در ساری اظهار کرد: حماسه پرشور اربعین امسال اتاق فکر امپراطوری رسانه ای غرب را سراسیمه و نگران کرده است.

وی با اشاره به حضور چهار میلیونی زایران ایرانی در پیاده روی اربعین امسال افزود: این حرکت عظیم فرهنگی و انسانی اوج اقتدار و معنویت رهروان عاشورا را برابر لیبرال دموکراسی غرب به رخ کشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نمایش عزم و اراده ۲۲میلیون نفری عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین امسال را موجب سربلندی و غرور مسلمانان دانست و تصریح کرد: حیرت رسانه های غربی و سردمداران نظام سلطه جهانی از عظمت سیل خروشان مسلمین در حماسه اربعین، ثمره اتحاد و انسجام ستودنی رهروان عاشورا در سراسر گیتی است.

سلگی با بیان اینکه پیاده روی اربعین به نماد عزت و پایداری شیعیان در عصر حاضر تبدیل شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم حماسه عاشورا را در جهان در اهتزاز نگه داشته است.

معاون استاندار مازندران: شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمانان را نمایان کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تقدیر از میزبانی شایسته مردم و دولت عراق از زایران اربعین عنوان کرد: حماسه اربعین به تعمیق پیوند عواطف و احساسات اسلامی ملت ایران و عراق انجامید.

سلگی با اشاره به برپایی ۳۵ موکب مازندرانی در اربعین امسال گفت: انتظام و هماهنگی مواکب در عرصه خدمت رسانی مشهود و موجبات رضایت زائران را فراهم کرد.

وی گفت: رزمایش فرهنگی اربعین در بین مردم عاشورایی مازندران سمبل دلدادگی به حریم آل الله است.

سلگی اظهار کرد: سال آینده با تقویت زیرساخت های مورد نیاز، شکوه حماسه مردمی اربعین افزون خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی مردم ایران عامل بازدارندگی برابر توطئه‌های استکبار جهانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha