تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در توئیتی ضمن حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان ساکن نوار غزه، نوشت: آمریکا در کنار متحد خود، اسرائیل می ایستد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای خبری هیل نوشت: باراک اوباما در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در اظهاراتی جانبدارانه حملات حماس علیه اسرائیل را محکوم کرد.

رئیس جمهور اسبق آمریکا نوشت: «همه آمریکایی ها باید از حملات تروریستی وقیحانه به اسرائیل و کشتار غیرنظامیان بی گناه وحشت زده و خشمگین شوند».

وی در ادامه ضمن حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی افزود: «ما برای کسانی که جان باخته اند اندوهگین هستیم، برای بازگشت سالم گروگان ها دعا می کنیم و در کنار متحد خود، اسرائیل در حالیکه حماس را نابود می کند، می ایستیم».

اوباما همچنین اضافه کرد: «از آنجایی که ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تروریسم حمایت می کنیم، باید عادلانه به منظور رسیدن به صلحی پایدار برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها تلاش کنیم.»

در پی آغاز حملات غافلگیرکننده روز شنبه حماس به اسرائیل و اعلان جنگ رژیم صهیونیستی علیه آن تاکنون بیش از ۶۸۷ نفر در نوار غزه جان خود را از دست داده اند که از این میان، ۱۴۰ تن کودک بوده اند.