رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان: سرگذشت و تاریخ ۷۵ ساله رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی مملو از جرم،جنایت، ظلم و آدم‌کشی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی چهارشنبه شب در تجمع مردم رشت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: در تاریخ چند هزار ساله بشر به ویژه در تاریخ پس از اسلام، هیچ رژیم و نظامی به اندازه رژیم سفاک صهیونیستی جرم و جنایت مرتکب نشده است.

وی افزود: از سال ۱۹۴۸ جمعی از گرگ صفتان با حمایت قدرتهای جهانی و با همیاری سازمانهای به ظاهر طرفدار حقوق بشر در این نقطه جا خوش کردند و این سازمانهای به اصطلاح طرفدار حقوق بشر هم اینک جنایت رژیم وحشی صهیونیستی را نادیده می گیرند.

امام جمعه رشت ادامه داد: به گواه همه خبرنگاران، تحلیل‌گران و سیاستمداران هیچ جنایتی به اندازه این جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی که بیمارستان را بمباران کرده، در تاریخ بشریت مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: در بیمارستان المعمدانی غزه، کودکان، زنان، بیماران و مجروحان حضور داشتند اما این بیمارستان توسط رژیم جعلی صهیونیستی بمباران شد و صدها نفر به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز زیر آوار ماندند.

وی بیان کرد: امروز همه ملتهای بیداری که وجدان انسانی دارند و برای کرامت انسانی تلاش می کنند، از این حادثه تلخ ناراحتند و به همین دلیل زنان و مردان این روزها در اقصی نقاط جهان به میدان آمدند و از سوی دیگر سران کشورهای اسلامی نیز با توجه به جنایتهای چند روز اخیر رژیم صهیونیستی، به خود آمدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا به این نتیجه رسیدند که این غده سرطانی باید محو شود زیرا بقای آنان، نابودی انسانیت و انسانها است و از مسلمانان جهان و همچنین جوانان قهرمان کشورهای مختلف اسلامی می خواهم از هیچ تلاشی در حمایت از مردم فلسطین دریغ نکنند.

آیت الله فلاحتی در خاتمه گفت: البته جوانان فلسطینی می‌دانند که اگر رژیم جعلی صهیونیستی جاهلانه فکر کند و حرکت پیاده نظام در غزه داشته باشد، در تله انتحاری قرار خواهند گرفت زیرا رژیم غاصب صهیونیستی توان جنگ تن به تن با جوانان فلسطینی را ندارد و فقط می توانند با موشک و بمباران نوار غزه را مورد هدف قرار دهند.

در اجتماع مردم رشت در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اسدالله عباسی استاندار گیلان، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.