۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85263144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها خواست ملت مظلوم فلسطین پس گرفتن سرزمین‌شان است

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت : تنها خواسته جوانان فلسطینی که اجداد و پدران‌شان توسط صهیونیست‌ها کشته شده اند، مستقل بودن و پس گرفتن سرزمین‌شان است اما پاسخ‌ آنها با بمب‌های خوشه‌ای و فسفری داده می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی چهارشنبه در کارگاه توانمندسازی رسانه‌ای نوآوین ویژه پسران پایه نهم تا یازدهم با بیان اینکه چهره واقعی آمریکایی‌ها در جنایت‌های اخیر آشکارتر شد و افزود: مردم مظلوم، بیماران و مجروحان غزه به چه جرمی باید با بمب‌های آمریکایی به خاک و خون کشیده شوند؟ ملت ایران بیش از ۴۰ سال مقابل آمریکایی‌ها مقاومت کردند و امروز از آن سوی دنیا به این منطقه آمده اند و بیرحمانه مردم را به نابودی کشانده اند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: شیفتگان آمریکا در داخل کشور امروز باید چهره واقعی آمریکا را بشناسند، با وجود این جنایت ها باور به کدخدایی آمریکا عقب ماندگی است. جرم و جنایات صهیونیست‌ها صدای سازمان‌های بین‌المللی را نیز درآورده است و آمریکایی‌ها فهمیده‌اند راهی جز آدم‌کشی ندارند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز اوکراین را با روسیه و چین را با تایوان وارد جنگ کردند، نفت سوریه را دزدیدند و جنگ هشت ساله را به یمن و ایران تحمیل کردند، این نشان از وحشی گری رهبرانِ آمریکا دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به اتفاقات اخیر که باعث موج بیداری ملت‌ها شده است، اشاره کرد و افزود: آنها با فوت یک دختر در ایران آشوب به راه انداختند اما اکنون در یک روز بیش از هزار نفر را در بیمارستان به خاک و خون می‌کشند آیا این مظلومیت نیست؟ البته پاسخ آن روشن است و این جنایتکاران با جمهوری اسلامی و ملت‌های آزاده و با زندگی شرافتمندانه مخالفند.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند الفبای زندگی معنوی را زیر سوال ببرند و با دین و قران می‌جنگند. جرم و جنایاتی که امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در دنیا مرتکب می‌شوند را حیوانات درنده انجام نمی دهند. مسلمانان به چه گناهی باید همیشه کشته شوند؟

وی جوانان و نوجوانان را مورد خطاب قرار داد و گفت: علم قدرت‌آور است، امروزه ایرانی‌ها موشک‌هایی‌ می‌سازند که قادر است پایگاه موشکی آمریکا در اقیانوس اطلس هدف قرار دهد و در بسیاری از فنون و صنعت جدید نیز به رتبه‌های برتر و موفقیت‌های چشمگیری دست یافته اند.

وی افزود : پایبندی به ارزش‌ها و توجه به تحصیل از جمله انتظارات‌ ما از جوان ایرانی است زیرا یکی از اهدافی که در آشوب‌ها دنبال می شد جلوگیری از مدرسه رفتن جوانان و جدی‌ نگرفتن تحصیل بود. هم اکنون بسیاری از تجهیزات پیشرفته و دستاوردهای علمی و نظامی کشورمان توسط جوانان ساخته می‌شود و دشمن نمی‌خواهد جوانان‌ِ ما درس، دین و دانش را دنبال کنند.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: کشوری که مردمش به علم و دانش توجه کند، ‌قدرتمند خواهد بود و امروز کدخدای دنیا، ایرانی‌ها و دانشمندان برتر ایرانی هستند. علم فقط برای پول و ثروت نیست بلکه برای بالا بردن و رشد جامعه و بالنده شدن انسان است.

نماینده ولی‌فقیه از جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم خواست: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را خوب بشناسند و توجه به دانش و علم آموزی را رها نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha