تهران- ایرنا- «مایک والاس» نماینده پارلمان اروپا با انتشار پیامی در حمایت از فلسطین، اعلام کرد که نهادهای اتحادیه اروپا نماینده مردم این قاره نیستند.

به گزارش ایرنا، والاس امروز شنبه در صفحه ایکس خود نوشت: نهادهای اتحادیه اروپا نماینده نخبگان و امپراتوری آمریکا هستند اما نماینده مردم اروپا نیستند.

وی که این پیام را در حمایت از فلسطین در میانه حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه منتشر کرده، تاکید دارد که اتحادیه اروپا به دردسر افتاده است.

والاس همچنین در ضمیمه پیام خود تصویری را منتشر کرد که واکنش دولت یونان و مردم این کشور را در حمایت از فلسطین مقایسه کرده است.

در قسمت بالای این تصویر پرچم رژیم صهیونیستی بر روی ساختمان پارلمان یونان در حمایت از این رژیم به نمایش گذاشته شده درحالیکه در قسمت پایین تصویر تظاهرات مردم یونان در حمایت از فلسطین به نمایش درآمده است.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست هاست، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست نموده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق بیندازد.

سازمان ملل نیز امروز اعلام کرد که حدود ۴۹۳ هزار زن و دختر در غزه مجبور به مهاجرت و ترک خانه خود شدند. به تازگی نیز دفتر سازمان ملل برای امور هماهنگی‌های بشردوستانه اعلام کرده بود که حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در غزه آواره و بیش از ۵۴۴ هزار نفر در ۱۴۷ پناهگاه اضطراری سازمان ملل اسکان داده شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۵۲ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند. سازمان ملل نیز از شهادت ۱۷ کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیش تر وزرات داخله غزه اعلام کرده بود، در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، پنج هزار و ۵۰۰ ساختمان شامل ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل ویران شده است.