۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85251616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراض یک نماینده به اقدام جنایتکارانه رئیس کمیسیون اروپا در تایید کشتار فلسطینیان

تهران- ایرنا- یک نماینده پارلمان اروپا در واکنش به صحبت‌های اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا در مورد اینکه رژیم صهیونیستی حق دفاع از خود در برابر فلسطینی‌ها را دارد، اعلام کرد که این مقام به طور جنایتکارانه کشتار فلسطینی‌ها را تایید می‌کند.

به گزارش ایرنا، کلر دالی امروز یکشنبه در حساب ایکس (توئیتر سابق) خود نوشت که اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا به طور جنایتکارانه به اسرائیل برای نمایش خشونت تکان دهنده تحت عنوان «دفاع از خود» اختیار کامل می‌دهد. وی تاکید کرد که این خشونت علیه غیرنظامیان بیچاره محصور در غزه به راه انداخته می‌شود.

فون درلاین روز شنبه به دنبال عملیات گسترده گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، در پیامی «به صراحت» آن را محکوم کرد و گفت که اسرائیل حق دفاع از خود علیه این حملات را دارد.

دالی این اظهارات فون درلاین را منزجر کننده و تایید کشتار مردم فلسطین دانست. وی همچنین این اظهارات را «رفتار خشونت آمیز نابخشودنی» عنوان کرد و ادامه داد که فون درلاین به نیابت از نمیاندگان اروپایی صحبت نمی‌کند.

همچنین رئیس کمیسیون اروپا پیام دیگری را در حمایت از این رژیم اشغالگر منتشر و در آن اعلام کرد که اتحادیه اروپا در کنار اسرائیل می‌ایستد.

نماینده دیگر پارلمان اروپا مایک والاس در واکنش به این پیام در حساب ایکس خود نوشت: بیشتر مردم اروپا از دولت آپارتاید وحشی اسرائیل حمایت نمی‌کند.

ساعات اولیه روز شبه گروه‌های جنبش مقاومت فلسطین، عملیات گسترده‌ای را از طریق هوا، دریا و زمین علیه رژیم صهیونیستی ترتیب دادند که تا کنون به کشته شدن بیش از ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ نفر از آنها منجر شده است.

این در حالی است که کشورهای عربی چون قطر، کویت و عربستان درگیری دیروز که شهادت بیش از ۲۳۰ فلسطینی را نیز در پی داشت را ناشی از تداوم اشغال عنوان کرده و تل آویو را مقصر تمام ماجرا دانسته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha