قانونگذار اروپایی: اتحادیه اروپا چه زمانی حمایت از تروریسم اسرائیلی را متوقف می‌کند؟

تهران- ایرنا- «مایک والاس» نماینده پارلمان اروپا به اظهارات «جوسپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد عملیات امروز فلسطینی‌ها در جنوب سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، بورل امروز شنبه در حساب ایکس خود به عملیات بی سابقه جنبش حماس در شهرک‌های صهیونیست نشین در جنوب سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد و آن را یک خشونت ترسناک خواند که باید فورا متوقف شود. وی مدعی شد که تروریسم و خشونت هیچ چیز را حل نمی‌کند.

والاس در حساب ایکس خود در پاسخ به این دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا که عملیات حماس را نیز محکوم کرده است، نوشت: شما درست می‌گویید، تروریسم و خشونت هیچ چیز را حل نمی‌کند. تروریسم و خشونتی که اسرائیل علیه مردم فلسطین به کار گرفته امنیت و صلح نمی‌آورد.

درحالیکه بورل همچنین با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده، والاس در پیام خود تاکید کرد: چه زمانی اتحادیه اروپا حمایت از تروریسم اسرائیلی را متوقف خواهد کرد؟

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha