رشت - ایرنا - بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران حاشیه‌هایی داشت که تاخیر حدود ۲۰ دقیقه‌ای در آغاز بازی و همچنین فعال شدن آب پاش زمین در حین بازی، از مهم ترین آن بود.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و پرسپولیس عصر یکشنبه در هفته هشم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورززشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

این بازی قرار بود از ساعت ۱۶ آغاز شود اما به دلیل حضور برخی از افراد غیرمسئول و شلوغی داخل زمین، این دیدار بنا به تشخیص نماینده فدراسیون با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد.

پس از اینکه با بلندگو اعلام شدتا افراد غیرمسئول از پیست ورزشگاه خارج و به سمت جایگاه‌ها بروند که پس از خروج این افراد، این بازی با سوت سید وحید کاظمی داور این مسابقه با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

حضور تماشاگران ۲ تیم نیز یکی دیگر از حواشی و نکات جالب توجه این بازی بود زیرا یک ساعت پس از اینکه درب ورزشگاه به سوی طرفداران ۲ تیم گشوده شد، ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد و حدود چند صد نفر از بانوان و همچنین حدود ۲ هزار نفر از آقایان طرفدار ملوان پشت دربهای بسته قرار داشتند و نتوانستند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

هنگام آغاز این دیدار، تیم فوتبال ملوان به دلیل گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، با بنری از تصاویر شهدای دانش آموزان شهرستان بندرانزلی وارد زمین شدند.

حضور بهمن صالح نیا پیشکسوت باشگاه ملوان و سرمربی اسبق این تیم نیز از دیگر نکات جالب توجه این دیدار بود که این پیشکسوت و موسس باشگاه ملوان هنگام ورود به ورزشگاه به شدت از سوی طرفداران ملوان تشویق شد.

به کار افتادن آب پاش‌های زمین هنگام بازی

اما یکی دیگر از حواشی و نکات جالب توجه این بازی، بکارافتادن ۲ دستگاه آبیاری زمین مسابقه در طرفی که تیم پرسپولیس قرار داشت نیزف از نکات ویژه و جالب توجه این بازی بود که به محض بکار افتادن این آب‌پاش ها، داور بازی را متوقف کرد.

البته با به کار افتادن این دستگاه های آبیاری که در حوالی ۲ نقطه کرنر قرار داشتند، باعث فرار عکاسان از آن منطقه شد اما بلافاصله مسئولان ورزشگاه این ۲ دستگاه آبیاری زمین را قطع کردند و بازی به روال عادی خود بازگشت.

در طول این مسابقه، طرفداران ملوان که حدود ۹۰ درصد از ورزشگاه را دراختیار داشتند، تیم خود را تشویق کردند به خصوص همکاری بانوان و آقایان طرفدار ملوان در حمایت از تیم خود نیز جالب توجه بود، البته طرفداران پرسپولیس نیز که حدود ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را اشغال کرده بودند، در طول مسابقه تیم خود را تشویق کردند.

با وجود اینکه در نیمه دوم بازیکنی آسیب ندید و این نیمه با توقف نیز همراه نبود، اما داور این دیدار پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که اعلام این مدت وقت اضافه برای خبرنگاران جای سئوال داشت.