۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85274243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم و فرصت های مناسب گلزنی داشتیم.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار غروب یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و پرسپولیس در بندرانزلی اظهار کرد: در این دیدار از لحاظ فرصت و موقعیت های گلزنی شرایط ما بسیار خوب بود و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم.

وی افزود: بازیکنان ملوان باید خود را باور گنند و اگر خودمان را باور می کردیم، فرصت های ما در این بازی و سایر دیدارها به گل تبدیل می شد و باید بازیکنان قدر این فرصت ها را بدانند تا در نهایت نتیجه مناسبی را هم کسب کنیم.

وی ادامه داد: البته شخصیت تیمی ما شکل گرفته و در این دیدار نیز این امر مشخص بود اما بازیکنان ملوان نباید مغرور شوند تا در نهایت در پایان لیگ جایگاه مناسبی را کسب کنیم که این مقام در شأن ملوان باشد.

سرمربی ملوان به طرفداران این تیم نیز اشاره و بیان کرد: به جز ملوان در سایر تیم هایی که مربیگری کردم هنگام بازی با استقلال و پرسپولیس, بیشتر ورزشگاه دراختیار طرفداران این ۲ تیم قرار می گرفت اما امروز ۹۰ درصد از ورزشگاه دراختیار طرفداران ملوان بود.

تارتار خاطرنشان کرد: طرفداران ما با حضور پرشکوه در ورزشگاه برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند و تا پایان بازی ما را حمایت کردند و از این بابت از آنان تشکر می کنم اما خیلی دوست داشتم که این بازی با پیروزی ما خاتمه می یافت تا هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

وی در خاتمه به حضور قدرتمند ملوان در رقابتهای جام حذفی نیز اشاره کرد و گفت: ملوان سابقه قهرمانی جام حذفی را دارد و با وجود این تماشاگران و طرفداران، جام حذفی را جدی می گیریم و با قدرت در این جام حضور می یابیم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس عصر یکشنبه در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول رده‌بندی این مسابقات و تا پایان هفته هشتم، تیم پرسپولیس با کسب ۱۶ امتیاز در رتبه دوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha