۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85274213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس مساوی شد

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبر: 85274213
بازی تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس مساوی شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مقابل پرسپولیس به نتیجه مساوی رسید.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و پرسپولیس عصر یکشنبه در آخرین دیدار از هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور بیش از هفت هزار تماشاگر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت

در نیمه اول این دیدار گرچه ملوان بیشتر توپ و میدان را دراختیار داشت اما ۲ تیم یک بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند و این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم، بازی با برتری ملوان آغاز شد و بازیکنان این تیم ۲ موقعیت گلزنی مناسب به دست آوردند اما این فرصتها به هدر رفت تا این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را سیدوحید کاظمی با کمک‌های محمدرضا منصوری و یعقوب سخندان برعهده داشتند که در جریان این مسابقه سهیل فداکار از ملوان کارت زرد دریافت کرد.

تیم پرسپولیس در بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، علی نعمتی محمدحسین کنعانی زادگان، گولسیانی، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی(دقیقه ۴۶ مهدی ترابی)، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی(دقیقه ۶۴ امید عالیشاه)، محمد عمری(دقیقه ۷۶ نبیل بابوعی) و شهاب زاهدی(دقیقه ۴۶ میلاد سورگی) مقابل ملوان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال ملوان با ترکیب افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری حامد نورمحمدی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، حسین صادقی(دقیقه ۸۰ امین پورعلی) , مهران احمدی(دقیقه ۶۷ ابوذر صفرزاده) , رضا جعفری(دقیقه ۶۷ مسعود زائرکاظمینی) و سهیل فداکار(دقیقه ۴۶ محمدرضا سلیمانی) رو در روی پرسپولیس قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۶ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه دوم و ملوان بندرانزلی با انجام هشت مسابقه و کسب ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha