دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به نقش ویژه بسیجیان در دوران مختلف گفت: بسیج، موهبت بزرگ خدا به انقلاب بود و امروز این تفکر در همه افرادی که به مردم خدمت می‌کنند، خلاصه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود بهرام پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی (ع) افزود: بسیج موهبت بزرگ خدا به انقلاب بود که با آمدن در زندگی مردم توانست نورانیت در زندگی به وجود آورد تا همه از آن بهره مند شویم.
وی ادامه داد: همه افرادی که برای حفظ نظام و مبارزه با استکبار جهانی تلاش می کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند ممکن است شناسنامه بسیجی و کارت عضویت فعال نداشته باشند اما بسیجیان این امت هستند.
حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: هرکس برای اعتلای نظام اسلامی تلاش می کند و برای خوشنودی مردم خدمت می کند تلاشش خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه کنگره سرداران و شهدای استان خوزستان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود، افزود: یادواره بزرگداشت شهدا نیز سوم آذرماه در دزفول برگزار می‌شود که انتظار می رود مردم در این یادواره‌ها حضور پرشوری داشته باشند.
خطیب جمعه دزفول با تبریک روز پرستار که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) نامگذاری شده گفت: باید همه پرستاران الگوی خود را حضرت زینب(س) قرار دهند.
وی با قدردانی از همسران شهدا که از جانبازان برای رضای خدا پرستاری می‌کنند افزود: خواهران و برادرانی در دوران کرونا از بیماران کرونایی حمایت کردند که جای قدردانی دارد..

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر اینکه مردم باید با روحیه شهید، شهادت و خدمت آشنا شوند، هفته کتاب و کتابخوانی را نیز گرامی داشت و گفت: کتاب موجب تبادل علم، دانش و تجربه بین انسان‌ها از نسلی به نسل دیگر است.
وی از اداره ارشاد و کتابخانه ها که با تلاش خود اجازه نمی دهند مسئله کتاب خاموش شود، قدردانی کرد و افزود: باید زمانی به مطالعه اختصاص یابد و به فرهنگ کتابخوانی اهمیت داده شود.
امام جمعه دزفول اظهارکرد: فضای مجازی فضای آلوده ای است که مشکلات زیادی در جامعه ایجاد کرده است؛ نباید بگذاریم کتاب از جامعه دور شود.