چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: نظارت بر روند پیشرفت طرح‌های در دست اجرای بخش پیرسهراب، پلان و مرکزی چابهار به صورت هفتگی تا اتمام طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

جواد سپاهی روز یکشنبه گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های عمرانی و حضور کارشناسان خبره باعث خواهد شد که مسیر راه هموار و در نهایت ساخت آن طرح‌ها سرعت گیرد.

وی در بازدید از بخش پیرسهراب، پیشرفت فیزیکی مجتمع خدمات رفاهی دوراهی پیرسهراب را خوب عنوان کرد و افزود: برای رفاه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و بزودی شاهد تحولات عظیمی در حوزه‌های مختلف عمرانی خواهیم بود.

فرماندار چابهار ادامه داد: پل فتعلی کلات نقطه ثقل منطقه در عبور و مرور مردم بخش‌های تلنگ، پیرسهراب، پلان و بیش از ۴۰ روستا تابع خواهد بود و باید با یک راهکاری کارشناسی در زیر ترافیک بردن این پل تلاش کنیم.

وی حل مسیر تردد در بین مزارع عورکی را یکی از مطالبات کشاورزان عنوان کرد و گفت: کار زیادی در این زمینه صورت گرفته اما باید برای حل این مشکل اساسی تلاش بیشتر کنیم چرا که کشاورزان زیادی در این پهنه امرار معاش می‌کنند.

سپاهی ادامه داد: تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث منازل مسکونی عورکی قابل تحسین است و اگر در این زمینه مشکل خاص وجود دارد در کارگروه تخصصی مورد بررسی و برای رفع آن در کمترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیگیری اعتبارات مورد نیاز پل احداثی پلان به فاز ۲ را همانند گذشته ادامه خواهیم داد و امیدواریم شاهد خدمات ماندگاری در این زمینه باشیم.

فرماندار چابهار ساخت بیمارستان پلان را یکی از طرح‌های ماندگار در زمینه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: روند پیشرفت فیزیکی آن بسیار خوب و با افتتاح آن در آینده ای نه چندان دور شاهد کمک شایانی در حوزه بهداشت ودرمان منطقه خواهیم بود.

فرماندار و مسوولان در ادامه نظارت بر پروژه ها، از روند توزیع نفت و گاز جایگاه سوخت پلان بازدید کرد و گفت: کمترین کم کاری در حوزه خدمات رسانی به مردم پذیرفتنی نیست وباید تمامی کسانی که خدمات رسانی به مردم را برعهده دارند بهترین خدمات را به ولی نعمتان داشته باشند.