قرچک – ایرنا- تریبون آزاد انتخاباتی با موضوع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روی دوشنبه در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نخستین تریبون آزاد انتخاباتی شهرستان قرچک با هدف تبیین اهمیت انتخابات و افزایش شور و نشاط انتخابات در خیابان اصلی داودآباد و دبیرستان نمونه ارشاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک در خصوص لزوم اجرای برنامه تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی انتخابات و اهمیت آن در افزایش مشارکت مردم در این رویداد مهم سیاسی گفت: استقبال پرشور مردم و به ویژه جوانان از برنامه تریبون آزاد انتخاباتی نشان داد که در صورت شنیده شدن صدای مردم و رفع دغدغه‌ها و پاسخگویی مناسب مسئولان، می‌توان همچون همیشه، شاهد مشارکت عظیم مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه بود.

حسین فخاری افزود: قشرهای مختلف مردم می‌توانند از طریق این تریبون‌های آزاد، مشکلات، دغدغه‌ها، مطالبات و همچنین انتظارات خود را از نمایندگان مجلس بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری تریبون های آزاد انتخاباتی، افزایش شور و نشاط اجتماعی در شهرستان و همچنین تبیین اهمیت انتخابات است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان قرچک تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از این برنامه، تریبون های آزاد در سایر محلات و مدارس و همچنین در مساجد برگزار خواهد شد.

در این تریبون‌های آزاد انتخاباتی که با همکاری کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان، حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، بسیج رسانه و بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ۱۵ خرداد و اداره آموزش و پرورش برگزار شد، جمعی از شهروندان و رأی اولی های قرچک به بیان دیدگاهها و نظرات خود در باره شرکت در انتخابات پرداختند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز ۱۱ اسفند برگزار می شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.