تهران- ایرنا- سردبیر روزنامه «البناء» لبنان با اشاره به پیروزی محور مقاومت در جنگ روایت ها، تاکید کرد: علت پیروزی محور مقاومت بر امپراطوری رسانه ای صهیونیسم جهانی، صداقت در روایت و پیروی از اخلاق بود.

به گزارش ایرنا، «ناصر قندیل» در نشست «جنگ روایت ها و جنگ میدانی غزه» عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، خاطرنشان کرد: ما با مفهوم جدیدی به نام جنگ روایت ها در جریان عملیات طوفان الاقصی مواجه شدیم و شاهد بودیم که هیچ کس حتی متحدان غربی رژیم صهیونیستی، روایت این رژیم درباره جنگ علیه غزه را باور نکرد و مقاومت در جنگ روایت ها پیروز شد.

وی با اشاره به فشار افکار عمومی جهانی و تظاهرات گسترده در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ علیه غزه، گفت: پیروزی مقاومت در جنگ روایت ها موجب شد تا عنصر زمان به نفع محور مقاومت حرکت کند.

این فعال رسانه ای، از عنصر زمان تحت عنوان «ژنرال وقت» یاد کرد و گفت: ژنرال وقت یک طرف جدید جنگ بین فلسطین و رژیم اشغالگر بود و گذشت زمان به نفع مقاومت است.

قندیل با اشاره به اینکه در زمان طرح ادعای بریده شدن سر کودکان صهیونیست، فقط بایدن بود که چنین ادعایی علیه مقاومت فلسطین مطرح کرد و هیچ کس هم ادعای وی را قبول نکرد، گفت: علت پیروزی محور مقاومت بر امپراطوری رسانه ای صهیونیسم جهانی، صداقت در روایت و پیروی از اخلاق بود.

این فعال رسانه ای لبنانی، حضور «شهروند رسانه ها» و فعالان فضای مجازی را در دفاع از مقاومت فلسطین و نقش آنها در شکستن انحصار خبری رسانه های جریان اصلی را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: رژیم اشغالگر بیش از همه اقشار، دنبال هدف قرار دادن خبرنگاران بود زیرا می دانست که آنها نقش مهمی در شکست رژیم ایفا کرده اند.

وی، دلیل محاصره و تخریب بیمارستان شفا در غزه را نیز تبدیل شدن آن به ستاد رسانه ای مقاومت فلسطین دانست و گفت: صدها خبرنگار و فعال فضای مجازی در این بیمارستان، آخرین اخبار جنگ را به سراسر جهان مخابره می کردند و همین موضوع باعث عصبانیت اشغالگران شده بود.