فعال رسانه‌ای عراقی: رسانه‌های مقاومت، شکست‌پذیری غول‌های رسانه‌ای جهان را اثبات کردند

تهران- ایرنا- مدیر شبکه تلویزیونی «العهد» عراق، عملیات طوفان الاقصی را آغاز دوره شکوفایی رسانه های محور مقاومت دانست و تاکید کرد: این رسانه ها ثابت کردند که با کمترین امکانات، می توان غول های رسانه ای جهان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، «عماد حسین» مدیر شبکه تلویزیونی «العهد» عراق امروز (دوشنبه) با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید کرد و با خبرنگار حوزه غرب آسیای این خبرگزاری گفت وگویی اختصاصی داشت.

فعال رسانه‌ای عراقی در جریان این گفت وگو، دلیل به شهادت رساندن صدها خبرنگار در غزه و بازداشت فعالان فضای مجازی فلسطین در سراسر سرزمین های اشغالی را تاثیرگذاری آنها و پیروزی رسانه های محور مقاومت در جنگ روایت ها دانست.

وی بر نقش مهم فعالان فضای مجازی در سراسر جهان اسلام و جهان عرب را در حمایت از محور مقاومت و آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت: همه آزادی خواهان حتی در کشورهای اروپایی و آمریکا به صف جهاد رسانه ای محور مقاومت پیوستند و در کنار آنها با اشغالگران جنگیدند؛ این پدیده‌ای جدید در تاریخ محور مقاومت است.

مدیر شبکه العهد، حمایت از فلسطین را معیار حق و باطل در جهان امروز اعلام کرد و گفت: امروز رسانه هایی که در کنار مقاومت قرار گرفته‌اند حق مداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

عماد حسین، جمهوری اسلامی را مهمترین حامی مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد و گفت: این دوره از جنگ غزه، دوره شکوفایی رسانه های محور مقاومت بود. این رسانه ها ثابت کردند که با کمترین امکانات، می توان غول های رسانه ای جهان را شکست داد.

وی درباره نقش شبکه تلویزیونی العهد در حمایت از محور مقاومت نیز گفت: العهد در زمان مبارزه با داعش و تکفیری ها از اولین شبکه هایی بود که به مقابله با پدیده شوم تروریسم پرداخت و اکنون نیز در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، اقدام به پخش مستقیم اخبار غزه می‌کند تا جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین افشا شود.

به گزارش ایرنا، بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته (۲۹ بهمن ماه) طی آیینی رسمی با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد؛ رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت چهار روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

در این نمایشگاه ۴۰ نشست به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسایل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha