اشغالگران از حقیقت می‌ترسند/ قدردان رسانه‌های جمهوری اسلامی هستیم

تهران- ایرنا- فعال رسانه‌ای یمنی با تقدیر از رسانه‌های جمهوری اسلامی به خاطر حمایت از محور مقاومت گفت که این حمایت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استمرار داشته و این حقیقت، ایران را از دیگر کشورهای اسلامی متمایز کرده است.

«محمد الزبیدی» مدیر بخش سیاسی شبکه تلویزیونی المسیره یمن، روز دوشنبه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی، درباره شهادت صدها خبرنگار یمنی در حمله رژیم اشغالگر به غزه به خبرنگار بین الملل ایرنا گفت که تعداد این خبرنگاران شهید نسبت به مساحت و جمعیت غزه بسیار زیاد و در تاریخ روزنامه نگاری جهان بی سابقه است.

وی با اشاره به شهادت هزاران زن و کودک فلسطینی در جنایت جنگی اشغالگران صهیونیست، افزود: صهیونیست ها خبرنگاران را شهید می کنند، چون از حقیقت می ترسند.

این فعال رسانه ای یمن ادامه داد: خبرنگاران می توانند صدای انقلاب مردم فلسطین را به دیگر مناطق اشغالی در کرانه باختری و قدس و همچنین جنایات اشغالگران را به گوش جهانیان به ویژه مسلمانان و اعراب برسانند و به همین خاطر هم هدف قرار می گیرند.

الزبیدی اضافه کرد: رژیم اسرائیل نگران افشای جنایات جنگی خود است، زیرا برملا شدن این جنایات، آبرویی برای تل آویو و متحدان آمریکایی آن نخواهد گذاشت.

وی هم صدایی و موضع واحد رسانه های محور مقاومت در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» را یادآور شد و گفت: این هم صدایی، اقتدار رسانه های محور مقاومت در مقابل امپراطوری رسانه ای صهیونیسم جهانی را افزایش داد و پیروزی دیگری را برای مقاومت فلسطین در حوزه رسانه رقم زد.

اشغالگران از حقیقت می‌ترسند/ قدردان رسانه‌های جمهوری اسلامی هستیم

مدیر بخش سیاسی شبکه تلویزیونی المسیره یمن به مسئولیت ملی، اخلاقی و دینی رسانه های کشورهای اسلامی و عربی برای دفاع از آرمان فلسطین اشاره و اضافه کرد: حق با ما و پیروز است، نباید از دشمن هراس داشته باشیم، باید در همه جبهه ها از جمله جبهه رسانه، با دشمن صهیونیستی بجنگیم.

الزبیدی با تقدیر از رسانه های جمهوری اسلامی به خاطر حمایت از محور مقاومت هم گفت: حمایت ایران از محور مقاومت، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استمرار داشته، اما حمایت دیگر کشورها از مساله فلسطین هرگز دائمی و مستمر نبوده و این حقیقت جمهوری اسلامی را از دیگر کشورهای اسلامی متمایز می کند.

وی ماموریت شبکه المسیره را گسترش عدل و قسط در جهان به ویژه در جهان اسلام و در میان ملت های عرب اعلام کرد و گفت: فلسطین برای ما مهمترین مساله است، زیرا ما می خواهیم که صدای مستضعفین جهان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha