شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در تراز انقلاب اسلامی در این استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان اردل افزود: با توجه به تمهیدات اندیشده شده انتظار می‌رود یازدهم اسفند ماه انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی اظهار داشت: ملت با بصیرت ایران در دوره‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند؛ انتظار می‌رود مردم در این بازه زمانی حساس نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری به ثبت برسانند.

حیدری گفت: دشمن برای برگزار نشدن و یا ضعیف برگزار شدن این دوره از انتخابات تمامی تلاش خود را به کار برده و انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای شکست بزرگی بر دشمن وارد کنند.

وی بر آماده باش و حضور میدانی نیروهای امدادی، تامین خودروهای کمک رسان و کمک دار و بالگرد برای مناطق صعب العبور تاکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رای مردم امانت است و باید برای حفظ این امانت مردم نهایت تلاش خود را انجام بدهیم.

پیش بینی ۶۷ شعبه اخذ رای

فرماندار اردل با اشاره به پیش‌بینی ۶۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه گفت: از این تعداد شعبه رای‌گیری ۳۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار است.

یعقوب شکوهی افزود: از مجموع شعب اخذ رای پیش‌بینی شده در شهرستان اردل ۱۵ شعبه شهری، ۵۲ شعبه روستایی که ۳۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اردل از ۲ بخش میانکوه و بخش مرکزی تشکیل شده است اظهار داشت: درمیانکوه ۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار و بخش مرکزی نیز ۳۱ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار پیش بینی شده است.

شکوهی ادامه داد: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در شهرستان اردل همکاری و مشارکت دارند.

فرماندار اردل با اشاره به صعب العبور بودن منطقه دیناران و پیش بینی ۲ شعبه در این منطقه گفت: تامین بالگرد با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده برای این منطقه ضروری است.

شمار نامزدهای حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به ۲۷ نفر

فرماندار اردل با اشاره به تحویل تعرفه‌های رای گفت: از ۴۵ نفر نامزدهای معرفی شده برای حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار تاکنون ۱۸ نفر انصراف داده اند و شمار نامزدهای نهایی در این حوزه انتخابیه به ۲۷ نفر رسیده است.

وی با اشاره به برخی تخلفات نامزدهای انتخاباتی افزود: برخی تخلف‌ها از جمله کاروان‌های تبلیغاتی، نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی بزرگتر از اندازه تعیین شده و توزیع لباس ورزشی در یکی از روستاها از جمله این تخلفات است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.