استاندار چهارمحال و بختیاری: حضور حماسی مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به نظرسنجی‌ها و فضای حاکم بر انتخابات، پیش‌بینی می‌شود روز ۱۱ اسفند انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم برگزار شود و این حضور حماسی، باعث ناامید دشمنان کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان بروجن اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین سبب دشمن تلاش می‌کند یا انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود و یا انتخابات ضعیفی برگزار شود و در این راستا از هرگونه اقدام غیرانسانی نیز استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: در نقطه مقابل تلاش عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و پرشور بی‌نظیر است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به هجمه‌های دشمن تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به شدت به دنبال جوسازی، تخریب، توهین و تهمت است تا به اهداف شوم خود برسد که در مقابل باید آگاهی کاربران افزایش پیدا کند.

حیدری با قدردانی از فعالیت‌های ستاد انتخابات شهرستان بروجن اظهار داشت: کارهای ارزشمندی انجام شده و برنامه‌ها طبق جدول در حال اجراست و مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات سالم و امن نقش موثری در مشارکت بالای مردم دارد، تصریح کرد: رفتار و گفتار مجریان برگزاری انتخابات نیز مهم است تا با رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون اعتماد لازم را ایجاد و مردم را همراه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین توصیه کرد تا فرمانداران از بخشداری‌ها و شعب اخذ رای بازدیدهای میدانی داشته باشند و این اقدام را روحیه‌بخش توصیف کرد.

حیدری افزود: در خصوص برقراری برق، اتصال ارتباطات، تامین امکانات و تجهیزات و تامین امنیت و سلامت انتخابات هر اقدامی که لازم است انجام شود تا مشکلی در روز انتخابات شکل نگیرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha