استاندار چهارمحال و بختیاری پایان فرایند اخذ رای را در شعب اعلام کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای در ۱۱ اسفندماه زمان پایان فرایند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شعب این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان تأکید کرد: برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های چهارگانه این استان شامل شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر، حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد به پایان رسید.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری پای صندوق‌های اخذ رأی افزود: این حضور پُرشور نشانه حساسیت مردم در دفاع از انقلاب اسلامی است.

حیدری تصریح کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم اندیشیده شد و مسوولان تا پایان فرایند انتخابات از آرای مردم دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری پای صندوق‌های اخذ رأی دشمنان را مأیوس کرد و با حضور در شعبه‌های اخذ رأی پاسخ یاوه‌گویان را دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با وحدت، همدلی و توکل بر خدا انتخاب سالم، پُرشور و امن در استان برگزار شد که در این راستا از تمامی مردم برای حضور پُرشور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی می‌کنم.

حیدری با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری برای انعکاس و انتشار اخبار انتخاباتی گفت: نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رأی اثرگذار بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha