مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: مبارزه با فساد، رانت و امضاهای طلایی را از هر تریبونی که بتوانم در دستور کار قرار خواهم داد.

محمد محب الرضا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین دغدغه مردم مشهد موضوع معیشت و بهبود شرایط زندگی برای دهک های پائین و کم برخوردار است.

وی ادامه داد: مساله ازدواج و جوانان تاکنون به صورت کلیشه ای مطرح شده اگر قرار بود این مسائل حل شود به دست مدیران و نمایندگان محترم قبلی رفع شده بود.

این نامزد انتخابات مطالبه گری را اولویت اصلی خود عنوان و بیان کرد: در طرح های ملی به جد دنبال شفافیت آرا نمایندگان خواهم بود.

محب الرضا ادامه داد: توزیع عادلانه ثروت و هدفمند سازی یارانه ها بین مردم را به جد دنبال خواهم کرد.

وی که خود را از مدیران بخش خصوصی معرفی کرده است، اظهار کرد: خرید تضمینی محصولات برای کشاورزان و توانمندسازی و استقلال مالی بانوان را نیز پیگیری خواهم کرد.

این نامزد مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات بهره وری از زمین های حاصل خیر مشهد و کلات را خواستار شد و گفت: ساماندهی کشف رود وتلاش برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت به خصوص در حوزه ورزش مشهد با توجه به پتانسیل های موجود را مورد توجه قرار می دهم.

محب الرضا گفت: از لیست ها و اسامی تکراری خسته شده ایم اما به آنانی که می گویند چرا رای بدهیم و مشارکت کنیم می گویم اگر قرار باشد به لیست های تکرای رای دهیم اتفاق مثبتی شکل نمی گیرد.

به گفته وی، با اعتماد به جوانان اجازه دهید با رانت و فساد مبارزه کنیم تا خواب را بر مدیران نالایق حرام کنیم.

محمد محب الرضا، ۳۶ ساله و دارای مدرک دکتری مهندسی برق، از سال ۹۵ در دانشگاه های جامع علمی کاربردی و آزاد اسلامی سابقه تدریس دارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی، ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.