نامزد انتخابات مجلس در مشهد: برای احیا و گسترش شادی تلاش می کنم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تلاش برای احیا و گسترش شادی و نیز توسعه حال خوب برای خانواده ها را از برنامه‌های مد نظر خود دانست.

هادی زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: این برنامه ها باید از طریق مدیریت فرهنگی در جامعه و از طریق مشارکت رسانه ها و توسط ابزارهای مختلف دنبال شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های لحاظ شده از سوی من برای رسیدگی و پیگیری در سطح حوزه انتخابیه مشهد و کلات رسیدگی به مساله آب به عنوان مهمترین مساله اصلی حوزه انتخابیه مشهد و نیز بحث حاشیه نشینی است.

او با بیان این که من خودم فرزند حاشیه شهر و متولد منطقه "طلاب" مشهد هستم افزود: رسیدگی به مسایل مناطق حاشیه شهر مشهد از اهمیت بالایی برای اینجانب برخوردار است.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: خانواده را شاکله اصلی کشور و مسایل مبتلا به آن را بسیار دارای اهمیت می‌دانم بنابراین در سطح حوزه انتخابیه و ملی به این حوزه توجه ویژه دارم.

زارعی با اشاره به این که بیشترین میزان هدر رفت آب در حوزه کشاورزی رخ می‌دهد افزود: به دلیل مبحث امنیت غذایی، توجه به بخش مدیریت آب دارای حساسیت و اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: در حوزه مدیریت مصرف آب باید ایجاد و استقرار فناوری های نوین مربوط به آبیاری و بهبود وضعیت مکانیزاسیون در سطح گسترده جهت کنترل و مدیریت مصرف این ماده حیاتی را در دستور کار قرار دهیم.

«هادی زارعی» با کد انتخاباتی ۱۶۱۲ و دارنده دکترای تخصصی علوم ارتباطات، مدرس دانشگاه ، مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی و نیز مدیر مسوول پایگاه خبری «فاخته» است. وی همچنین نویسنده کتاب "ما برای هم" است که به بحث هنر ارتباط در زندگی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha