نامزد مجلس در مشهد: تاسیس شورای‌عالی مانع موازی‌کاری حمایت از محرومان جلوگیری می‌شود+فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: تاسیس یک شورای عالی موجب جلوگیری از موازی کاری در حمایت از محرومان می‌شود و این شورا می‌تواند نهادهای دولتی، نیمه دولتی و خیریه را به گونه‌ای مدیریت کند تا هم فقیری از زیر چتر حمایت بیرون نماند و هم از دریافت مستمری از چند مرکز حمایتی جلوگیری شود.

محمدهادی عرفان روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان خراسان رضوی در مشهد افزود: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تا کنون ۴۳ سیاست کلان را ابلاغ کرده‌اند، برنامه های خود را مبتنی بر چند سیاست و در سه محور از بیانات ایشان در نظر گرفته ام، زیرا مجلس باید این سیاست‌ها را از دولت، برای اجرا و انجام مناسب، مطالبه کند.

وی با اشاره به پیشینه بیست و چند ساله خود در حوزه مدیریت دستگاه‌های مختلف اجرایی استان و تدریس در دانشگاه های مختلف ادامه داد: با توجه به امکان تاثیر روابط بین الملل در اقتصاد کشور باید شرایط ایران در عرصه بین‌الملل مورد ارزیابی قرار گیرد در این عرصه شناخت خوبی وجود دارد و توان دیپلماسی عمومی کشور، جدّی گرفته شده است.

این نامزد انتخاباتی حوزه مشهد و کلات گفت: با برنامه ریزی می‌توان تهدید کاهش ارزش پول ملی را به فرصت های بسیاری تبدیل کرد و در این خصوص، می‌توان با صدور خدمات مهندسی به عنوان ارزان‌ترین نیروی کار تخصصی دنیا، منجر به اشتغال و درآمد پایدار برای کشور شد.

عرفان با اشاره به اقتصاد زیارت و گردشگری در خراسان رضوی افزود: باید بتوانیم گردشگری جمهوری اسلامی ایران را در مقابل نظام گردشگری غربی ترسیم کنیم و با این اتفاق، نظام گردشگری کشور نیز چند پله ارتقا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین برای مدیریت حوزه گرانی یکی از اقداماتی که با حضور در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد، افزایش تعامل بین دولت و مجلس است که باید به گونه‌ای باشد تا تکالیف عملیاتی دولت در حوزه تامین پایدار و مناسب اقلام اساسی و تامین نیاز خودرو و مسکن مردم در نخستین فرصت مشخص شود.

این نامزد انتخاباتی حوزه مشهد و کلات گفت: فراز و فرود دو سال اخیر برای تامین خودرو نشان دهنده نیاز به آسیب شناسی در این خصوص است که این اقدام ضروری و الزامی است.

عرفان افزود: با قطع دست واسطه ها می‌توانیم خودرو را به دست مردم برسانیم، همچنین با مذاکره با انبوه سازان خارجی در حوزه مسکن، سرانجام این حوزه ها بهتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: می‌توان با کشورهای همسایه تعامل و هم افزایی سازنده‌ای داشت تا با استفاده از فرصت کشت فرا سرزمینی و همچنین تامین گوشت و برنج، نیاز کشور را رفع کرد.

این نامزد انتخاباتی حوزه مشهد و کلات با اشاره به این که در صورت رای آوردن عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواهد شد تا پیگیری مطالبات شهری از دولت را انجام دهد گفت: ایجاد اشتغال پایدار در کلانشهرها باید پیگیری شود از سوی دیگر موضوع تامین آب و همچنین روستاهای حاشیه شهر مشهد باید مورد توجه قرار گیرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha