شهرکرد -ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با حضور به حضور پرشور مردم ازساعات اول رای‌گیری در سطح استان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اثبات مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد علی اکبری روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه مدرسه حضرت رقیه(س) اشکفتک افزود: امروز به نیابت از شهدا به خصوص شهید امیر سرلشکر "کریم بیاتی" در شعبه اخذ رای حاضر شدم و رای خود را به نیابت از شهدا به صندوق انداختم.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک جهاد است و بنا برفرموده رهبر معظم انقلاب" شرکت در انتخابات جهاد است و یک جهاد عینی است"، گفت: همه افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات پرشور حاضر خواهد شد و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

به گفته وی، پایه و اساس نظام بر پایه و اساس مردم‌سالاری دینی است و حضور در انتخابات یکی از روش‌های اثبات مردم‌سالاری دینی است و از ابتدای ساعات اولیه مردم استان در سراسر استان حضور چشمگیر داشتند.

وی اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌ها رای دشمنان را ناامیدخواهد کرد.

اکبری با اشاره به اینکه دشمنان نظام با استفاده از تحریم به دنبال تضعیف کردن نظام اسلامی هستند که می‌خواستند انتخابات راتحریم و تضعیف کنند، گفت: تاکنون دشمنان موفق نشدند و امروز نیز با حضور حداکثری مردم استان و کشور این امید دشمنان ناامیدخواهد شد.

وی افزود: مردم استان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر در پاای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت و حضور در انتخابات سرنوشت ساز است و افراد با انتخاب فرد اصلح، علاوه بر نامید کردن دشمن فردی را انتخاب خواهند کرد که علاوه بر قانونگذاری نظارت بر قوانین نیز داشته باشد.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: مردم ما در ۴۵ سال گذشته نشان دادند، پای ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های انقلاب نیز ایستادند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.