۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85403805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در انتخابات

شهرکرد- ایرنا- جمعی از کادر بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری اشاره به حضور مردم در انتخابات، از طریق شعبه سیار رای خود را به صندوق‌های رای انداختند.

به گزارش ایرنا، روز جمعه 11 اسفندماه پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر بهداشت و درمان استان نیز همگام و همراه مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

علاوه‌بر آن پیش از برگزاری انتخابات جمعی از پزشکان در اقدامی مبتکرانه با راه‌اندازی پویش "نسخه حضور" حضور خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند که پزشکان این استان نیز از جمله دکتر سعید رضایی جوانمردی و مهشاد یعقوبی در این پویش شرکت کردند.

حضور کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در انتخابات

فاطمه حیدری یکی از پرستاران چهارمحال و بختیاری گفت: هریک از ما به عنوان یه شهروند ایرانی این حق را داریم که برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: با حضور پررنگ در انتخابات و نشان دان وحدت و انسجام خود به همگان دست دخالت بیگانگان در امور کشور را کوتاه کرده و اجازه تعدی و تعرض به کشور را نخواهیم داد.

سید مهدی میراحمدی بهیار بیمارستان هاجر شهرکرد نیز با شرکت در انتخابات این پیام را برای مردم داشت که عزت و اقتدار ایران اسلامی با حضور مردم در کنار مسئولان محقق می‌شود.

وی افزود: با شرکت در انتخابات سرنوشت کشورمان را با رای خود مشخص می‌کنیم و با انتخاب فرد اصلح و کارآمد مسیر رشد و پیشرفت کشور را سرعت می‌دهیم.

اکبر مولوی یکی دیگر از پرسنل بخش درمان استان نیز افزود: وظیفه ما این است که در انتخابات شرکت کنیم تا سهمی در مدیریت کشور داشته باشیم.

امروز در کنار کادر بهداشت و درمان، بیماران مراکز درمانی استان که برایشان امکانپذیر نبود که در بیرون بیمارستان رای خود را به صندوق اندازند از طریق شعب سیار اخذ رای در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، تعداد واجدین شرایط رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در چهارمحال و بختیاری ۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر است که از این تعداد ۳۶۲ هزار و ۶۲۱ نفر مرد و ۳۵۲ هزار و ۲۰۸ نفر زن هستند.

۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری جانمایی و تعبیه شده که از این تعداد ۵۸۱ شعبه ثابت و ۲۱۰ شعبه سیار و ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۰ شعبه روستایی صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha