۱۴ واحد ثبت احوال چهارمحال و بختیاری در روز انتخابات فعال است

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۴واحد این اداره کل در استان برای ارایه خدمات صدور مدارک احراز هویت دایر است.

سید مهدی موسوی روز جمعه با اعلام این خبرنگار ایرنا افزود: ادارت ثبت احوال استان در روز ۱۱ اسفندماه برای ارائه خدمات هویتی از جاله تحویل شناسنامه، کارت ملی و ابلاغ کد ملی به مردم تا پایان فرآیند اخذ رای فعال است و در صورت بروز هر گونه مشکل مربوط به احراز هویت رای دهندگان در شعب اخذ رای، مدیریت ثبت احوال در تمام حوزه‌های انتخابات آمادگی کامل برای رفع ایرادات را دارد.

به گفته وی، سن قانونی برای رای دادن ۱۸ سال تمام است و متولدان ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ و قبل از آن می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای رای دادن از جمله شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامَه و کارت پایان خدمت به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: عکس‌دار بودن شناسنامه هیچ ضرورتی برای رای دادن ندارد و شماره کارت ملی کفایت می‌کند.

موسوی افزود: هم‌اکنون ۹ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد آماده تحویل است و دفاتر پیشخوان در روز انتخابات و تا پایان مهلت زمان اخذ رای آماده ارائه خدمت هستند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha