گرگان- ایرنا- دادستان دیوان محاسبات گفت: شهید رئیسی توانست با همراهی اعضای کابینه‌اش قطار رشد، توسعه و پیشرفت کشور را به ریل اصلی‌اش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی کامیار روز جمعه در جمع خبرنگاران گلستان اظهار کرد: انقلابی بودن، شجاعت، دفاع از قرآن در سازمان ملل و اعلام کردن رسمی آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور شهید سلیمانی از ویژگی‌های شهید جمهور بود.

وی بیان کرد: در حالی که چهره واقعی آمریکا در ترور شهید سلیمانی کتمان شده بود، اما سخنان آیت‌الله شهید رئیسی توانست آمریکا را به عنوان یک تروریست و جنایتکار واقعی معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور بعدی کشور بعد از انتخابات هشتم تیر ماه و آغاز دوره چهاردهم ریاست جمهوری و دولت، باید این مسیر حرکت قطار نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را ادامه دهد.

دادستان دیوان محاسبات گفت: ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در معادلات سیاسی، اجتماعی و ابعاد مختلف مجامع بین‌المللی برای جامعه جهانی تعیین کننده است و این نقش ایران در مجامع بین‌المللی نباید متوقف شود.

وی ادامه داد: دنیا به لحاظ بین‌المللی شرایط خاص و حساسی همچون درگیری‌های روسیه - اوکراین و فلسطین دارد که در این شرایط نمی‌توان نقش ایران را در معادلات بین‌المللی نادیده گرفت.

وی یادآور شد: مردم در تشییع شهدای خدمت نشان دادند که قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

وی به بخشی از وظایف دیوان محاسبات اشاره کرد و افزود: با توجه به مذاکرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیشین و وعده و وعیدهای غیرعملی برخی نامزدهای انتخابات، این نهاد آمادگی دارد اطلاعات مفید اقتصادی تجمیعی را در اختیار متقاضیان مربوطه قرار دهد.