معاون استاندار گلستان: سعه‌صدر، درس بزرگ شهید رئیسی برای مدیران است

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سعه‌صدر و صبر شهید جمهور یک درس بزرگ به مسوولان جامعه اسلامی بود و او در برابر تمام تهمت‌ها و انتقادات ناروا سکوت کرده و آبروی خود را فدای نظام و انقلاب می‌کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی‌ استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر پنجشنبه شب شهید در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در کردکوی اظهار کرد: شهید رئیسی همواره خود را در محضر خدا و خدمت به مردم می‌دید، او خادمی امام رضا (ع)، سربازی ولایت و خدمتگذاری مردم را برای خود افتخار می‌دانست.

وی بیان کرد: صداقت و اخلاص او در رفتار و ارتباط با مردم در قامت یک رئیس‌ جمهور، او را در بین مردم عزیز کرد و تشییع میلیونی او گواه این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: از ولایت‌مداری او همین بس که در اولین روزهای کاری سال در ششم فروردین، شورای اداری کشور را با حضور همه مدیران دولتی برگزار و راهبردها و تدابیر لازم را برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شعار سال، به مدیران ابلاغ می‌کرد.

معاون استاندار گلستان گفت: او همانند شهید سلیمانی مردم را خانواده خود می‌دانست، ساده زیستی او و هم‌ کلام و هم‌ راه شدن او با مردم به ویژه قشر مستضعف، بسیار کم‌نظیر بود.

مهاجر افزود: تواضع و ادب او در برخورد با مردم نگاه ارباب رعیتی نبود و خود را همواره از جنس مردم می‌دانست.

وی ادامه داد: نوع مدیریت شهید جمهور همان مدیریت تراز انقلاب بود، او به راستی گفتمان انقلاب را در مدیریت اجرایی کشور بار دیگر زنده و احیا کرد.

وی یادآور شد: مدیریت شهید رئیسی یک مدل موفق از جنس انقلاب بود و دیدیم این سبک مدیریت برکات زیادی را برای کشور به همراه داشت و کشور را از چالش‌های بسیاری نجات داد.

معاون استاندار گلستان گفت: اگر این روحیه و باور شهید رئیسی در استان وجود نداشت، شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگ در گلستان نبودیم.

مهاجر یادآور شد: استاندار گلستان با همان روحیه و باور، گره‌های بزرگ و کهنه را از استان باز کرد و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

وی تاکید کرد: ویژگی‌های شهید رئیسی و مدل موفق مدیریتی او، معیار مناسبی برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات‌ها خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، روح شهدای خدمت را شاد نماییم.

مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین مساله است

معاون استاندار گلستان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مهم‌ترین مساله کشور دانست و گفت: اکنون در انتخابات مهم‌ترین مساله مشارکت حداکثری است.

معاون استاندار گلستان: سعه‌صدر، درس بزرگ شهید رئیسی برای مدیران است

براساس همین گزارش مهاجر شب گذشته نیز در نشست با دبیران مجامع تخصصی و شهرستانی جبهه مردمی انقلاب در گرگان اظهار کرد: ارتباط ۲ سویه مجموعه‌های دولتی به‌ ویژه فرمانداری‌ها با گروه‌ها و تشکل‌های مردمی انقلابی و استفاده از ظرفیت آنها برای حل مسائل شهرستان بسیار مهم و لازم است که بدون شک، نبود این ارتباط خسران است.

وی افزود: بخشی از خلا و نبود ارتباطی که گاهی وجود دارد به علت شناخت نداشتن مجموعه‌های مردمی انقلابی از دولت و دولت از این مجموعه‌ها است که باید روی آن متمرکز شویم.

وی ادامه داد: نبود شناخت ۲ طرفه، موجب سوء استفاده برخی از این فضا و منحرف کردن توجه دولت از مجموعه‌های انقلابی شده است.

معاون استاندار گلستان تاکید کرد: با شناخت کافی از دولت و قوانین و ریل‌گذاری درست، با ثبت قانونی تشکل‌های مردمی می‌توانید از ظرفیت‌ها و حمایت‌های قانونی دولتی در راستای اهداف هم‌سو با انقلاب بهره‌مند شوید.

مهاجر خطاب به حضار این جلسه مبنی بر این که شما به عنوان فعالان مردمی می‌توانید در افزایش مشارکت در انتخابات آتی، اثرگذار باشید، اضافه کرد: به عنوان جریان‌ها و گروه‌های مردمی که ارتباط و اعتماد عمومی را به همراه دارید، با ارتباط چهره به چهره و اقناع‌سازی مردمی که برای حضور و مشارکت در انتخابات دچار تردید هستند، مشارکت افزایی نمایید.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانید با تبیین و بیان معیارهای فرد اصلح در تراز انقلاب اسلامی که شهید جمهور رئیسی نمونه بارزی از آن بود، فضای غبارآلود و فتنه‌گونی که پیش از انتخابات به وجود می‌آید را کنار زده و مردم را در تشخیص و انتخاب فرد اصلح کمک کنید.

وی یادآور شد: تشییع میلیونی شهدای خدمت در کشور نشان داد جریان و گفتمان انقلاب که گفتمانی مردم محور و خودباور بوده، مطالبه مردم است.

معاون استاندار گلستان گفت: گفتمان ناب انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی کشور که توسط شهید جمهور رئیسی عملیاتی شد، باید به عنوان معیار به مردم تبیین شود تا مورد تحریف توسط رسانه‌های دشمنان و معاندین قرار نگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha