یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است و باید با مشارکت بالای مردم باشکوه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا مدرسی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم از همه اعضای ستاد انتخابات خواست با تمام توان و تلاش خود برای تحقق این هدف مهم تلاش کنند.

وی همچنین از همه دستگاه‌ها و نهادها خواست برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان مردم یزد با ستاد انتخابات همکاری کنند.

فرماندار یزد با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است از همه مردم دعوت کرد با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای سیاسی خلق کنند.

یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، تدوین تقویم آموزشی برای نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه بود و طبق این تقویم، آموزش‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات انتخابات، نحوه برگزاری انتخابات و همچنین کار با تجهیزات رایانه‌ای به افراد مذکور ارائه خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد تا از شعب اخذ رای در سطح شهرستان بازدید به عمل آید و وضعیت تهویه و تجهیزات این شعب مورد بررسی قرار گیرد و هدف از این اقدام اطمینان از فراهم بودن شرایط مناسب برای عوامل برگزاری انتخابات و مردم که در شعب اخذ رای حاضر می شوند.

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.