خرم‌آباد - ایرنا - رییس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان در استان لرستان گفت: وحدت و یکپارچگی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهزاد مومنی روز دوشنبه در همایش انتخاباتی دکتر پزشکیان در مسجد بعثت خرم‌آباد اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب می‌شود تا دغدغه جوانان برطرف شود.

وی گفت: بخش اعظم مردم از شرایط اقتصادی فعلی کشور راضی نیستند و به لحاظ تامین معیشت و رفاه با مشکلات زیادی مواجه و وظیفه داریم برای عبور از شرایط عملیاتی قدم برداریم.

وی افزود: جریان اصلاحات بدون تردید نیازمند نقش تأثیرگذار بانوان است و تا زمانی که اجازه نقد ندهیم، مشکل برطرف نمی‌شود و دست تک تک همه را می‌بوسم برای آبادانی پای صندوق رأی بیاند.

مومنی گفت: در حوزه جریان اصولگرا نبرد بین خودشان است و در جریان اصلاحات نبردمان در حوزه تلاش برای آزادی های اجتماعی بوده و بدنه خاموش را باید به پای صندوق های رأی آوریم.

وی افزود: در مسیر افزایش مشارکت قدم بر خواهیم داشت و برای آینده نیازمند مشارکت هستیم، تلاش ها ستودنی است و همه باید همقدم و متحد باشیم.

وی ادامه داد: حلال مسایل و برطرف کردن گرفتاری‌های کشور، مردم هستند و باید مشارکت داشته باشند، دکتر پزشکیان تنها کاندید موجود است که می‌تواند مشکلات را برطرف و در مسیر درست قدم بردارد، همچنین وحدت یکپارچگی برای پیروزی در انتخابات ضروری است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.