سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان گفت: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه‌ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل اندیشیده است.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم، پلیس آمادگی مطلوب و کامل برای برقراری امنیت کامل انتخابات را دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام است.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) فریب نقشه های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سردار آزادی یادآور شد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان همیشه در معرض تهدید بوده، چرا که دشمنان از همان ابتدا نسبت به اهداف والای انقلاب آگاهی داشتند و پیروزی چنین انقلابی را آغازی بر پایان خود می دیدند.

وی امنیت و آرامش روانی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و با افتخار در کنار مردم است.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.