کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه موقت شهر کرمانشاه، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بخش های مختلف کارهای بزرگی مانند آبرسانی، توسعه برنامه فضای کشور، ساخت نهضت مسکن و رشد اقتصادی انجام داده است از دولت جدید خواست که کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را به اتمام برساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام " سید امیر محمدی پور" در خطبه های این هفته (۲۸ تیر) نماز جمعه شهر کرمانشاه؛ هدف از قیام امام حسین (ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر که تریبون نماز جمعه یکی از آنها است توصیه و نصیحت مسوولان برای خدمت به مردم دانست.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری دولت دوازدهم را به خاطر اعتماد به غرب عبرت و دولت سیزدهم را با اتخاذ سیاست خارجی منطقه ای و همسایگان عضویت در پیمان های بین المللی مهم شانگ های و بریکس الگو معرفی کردند و از دولت جدید خواست از دولت شهید رئیسی الگو بگیرد.

حجت الاسلام محمدی پور همچنین به خصوصیات فردی شهید رئیسی مانند خادم امام رضا(ع) و مردمی و خستگی ناپذیریشی پرداخت و گفت: شهید رئیسی در اوج بحران اقتصادی با رشد منفی، بحران بیماری کرونا کشور را تحویل گرفت و در مدت کوتاه خدمتش شاخص اقتصادی کشور به مثبت چهار و بیماری را درمان و نشاط و امید را به جامعه تزریق کرد.

امام جمعه موقت شهر کرمانشاه همچنین به طرح بزرگ ساخت چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم اشاره کرد و آن را از اقدام های ماندگار شهید رئیسی اعلام کرد و از دولت جدید خواست این طرح را ادامه دهد.

جحت الاسلام محمدی پور آبرسانی به سیستان و بلوچستان، توسعه برنامه فضای کشور که از حالت رکود به حالت رونق در آمد، جلوگیری از خاموشی و قطعی برق که سال ۱۴۰۰ صدای هم را در آورده بود را از دیگر برنامه های مهم دوست سیزدهم نام برد.