دولت جدید کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را به اتمام برساند

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه موقت شهر کرمانشاه، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بخش های مختلف کارهای بزرگی مانند آبرسانی، توسعه برنامه فضای کشور، ساخت نهضت مسکن و رشد اقتصادی انجام داده است از دولت جدید خواست که کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را به اتمام برساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام " سید امیر محمدی پور" در خطبه های این هفته (۲۸ تیر) نماز جمعه شهر کرمانشاه؛ هدف از قیام امام حسین (ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر که تریبون نماز جمعه یکی از آنها است توصیه و نصیحت مسوولان برای خدمت به مردم دانست.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری دولت دوازدهم را به خاطر اعتماد به غرب عبرت و دولت سیزدهم را با اتخاذ سیاست خارجی منطقه ای و همسایگان عضویت در پیمان های بین المللی مهم شانگ های و بریکس الگو معرفی کردند و از دولت جدید خواست از دولت شهید رئیسی الگو بگیرد.

حجت الاسلام محمدی پور همچنین به خصوصیات فردی شهید رئیسی مانند خادم امام رضا(ع) و مردمی و خستگی ناپذیریشی پرداخت و گفت: شهید رئیسی در اوج بحران اقتصادی با رشد منفی، بحران بیماری کرونا کشور را تحویل گرفت و در مدت کوتاه خدمتش شاخص اقتصادی کشور به مثبت چهار و بیماری را درمان و نشاط و امید را به جامعه تزریق کرد.

امام جمعه موقت شهر کرمانشاه همچنین به طرح بزرگ ساخت چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم اشاره کرد و آن را از اقدام های ماندگار شهید رئیسی اعلام کرد و از دولت جدید خواست این طرح را ادامه دهد.

جحت الاسلام محمدی پور آبرسانی به سیستان و بلوچستان، توسعه برنامه فضای کشور که از حالت رکود به حالت رونق در آمد، جلوگیری از خاموشی و قطعی برق که سال ۱۴۰۰ صدای هم را در آورده بود را از دیگر برنامه های مهم دوست سیزدهم نام برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha