شیراز-ایرنا- مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری دسته یک کشور با قهرمانی تیم ب رعد پدافند هوایی ارتش در شیراز پایان یافت.

رئیس هیات دو چرخه سواری استان فارس دوشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا بیان کرد:‌ در این رقابت ها که در ۲ ماده تایم تریل انفرادی و استقامت جاده روز گذشته در شیراز پایان یافت ۳۱ دوچرخه سوار در قالب ۶ تیم با هم به رقابت پرداختند.

میثم قائدی ادامه داد:‌ در پایان این رقابت ها تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش با ۳۸۷ امتیاز در جایگاه نخست قرارگرفت،‌ تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش با ۳۷۸ امتیاز دوم شد و تیم هیات دوچرخه‌سواری استان فارس هم با ۲۵۱ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد و تیم های نیروی انتظامی (فراجا) ، دنا یاسوج و رایان اصفهان هم به ترتیب در رده چهارم تا ششم قرار گرفتند.

مسابقات دوچرخه سواری دسته یک کشور

نتایج انفرادی تایم تریل و استقامت

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس بیان کرد :‌همچنین در بخش انفرادی و در ماده تایم تریل، محمد درزی رامندی از تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش بر سکوی نخست ایستاد،‌ نیما ناطقی از تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش نایب قهرمان شد و فرشاد آشتیانی از تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش هم به مقام سوم دست یافت.

همچنین در ماده استقامت جاده، آرش کلاهچی از تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش ، نیما ناطقی از تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش و محمد سینا ربیعی تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش به ترتیب اول تا سوم شدند.

رقابت های دوچرخه سواری دسته یک مردان کشور در ۲ مرحله برگزار می شود اما هنوز زمان و مکان مراحل بعدی را فدراسیون دوچرخه سواری مشخص نکرده است.