درخشش دوچرخه سواران کازرونی در رقابت های استانی
مسابقات دوچرخه سواری فارس

 شیراز-ایرنا- مرحله نخست رقابت های دوچرخه سواری مردان استان فارس در رشته استقامت جاده و تایم تریل با درخشش دوچرخه سواران کازرونی پایان یافت.

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این پیکارها که باعنوان گرامیداشت زنده یاد سرهنگ حسین رزمخواه از خانواده دوچرخه سواری فارس در ورزشگاه پارس شیرازبرگزارشد، ‌۲۸ دوچرخه سوار در رده جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۱۸ و ۱۹ مردادماه با هم به رقابت پرداختند.

میثم قائدی ادامه داد:‌ در رشته استقامت جاده (کریتریوم) و در رده بزرگسالان، فرشید صلاحیان از کازرون مدال طلا گرفت،‌ رامتین بیضاوی از شیراز وحسین صلاحیان از کازرون به ترتیب مدال نقره و برنز به خود اخصاص دادند و در رده جوانان امیرحسین صنایع از شیراز، آرمین کیهان از کازرون و عرفان قرائت از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

درخشش دوچرخه سواران کازرونی در رقابت های استانی

نتایج رشته تایم تریل انفرادی

وی اضافه کرد: همچنین دررشته تایم تریل انفرادی رده سنی بزرگسالان،‌ فرشید صلاحیان از کازرون بر سکوی نخست قرار گرفت، ‌حسین صلاحیان و سعید صحرائیان از همین شهرستان عنوان دوم و سوم را کسب کردند تا کازرونی ها در این رشته حرف اول را بزنند و در رده سنی جوانان هم امیرعلی پیروی از کازرون قهرمان شد،‌آرمین کیهان از کازرون به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و امیرحسین صنایع از شیراز به مقام سوم رسید.

در پایان این مسابقات جوایز برترین ها اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha