برترین های لیگ دسته اول دوچرخه سواری باشگاه‌های کشور مشخص شدند

گرگان - ایرنا - مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته اول دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور، با معرفی برترین‌های این مسابقات در ۲ ماده استقامت و تایم تریل در گرگان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقات روز گذشته (پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه) در ماده استقامت و امروز جمعه در ماده تایم تریل برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

آیدین بامراد از تیم فراناجا به مقام قهرمانی دست یافت و داود محمدآبادی از تیم سیمرغ نیشابور به مقام نایب قهرمانی رسید.

همچنین کسری قیاسی از تیمی هیات دوچرخه سواری نهاوند، نیما جمشیدی‌اردکانی از پدافند هوایی رعد (ب) و مسعود خاکی از تیم پدافند هوایی رعد (الف) به ترتیب در مکان‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

در این ماده "محمد صرصری" یکی از رکابزنان گلستانی از تیم هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس در رده سیزدهم قرار گرفت.

در مسابقه امروز ۹۰ دوچرخه سوار از ۲۰ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچینی روز گذشته ماده استقامت جاده با حضور ۸۲ رکابزن از ۱۵ تیم به مسافت ۷۵ کیلومتر در جاده‌های گلستان برگزار گردید که نتایج زیر در این ماده به شرح زیر است:

امیرحسین محمدی از تیم رعد پدافند هوایی زودتر از سایر حریفان خود به خط پایان رسید و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

آیدین بامراد از تیم فراناجا دوم شد و امیرحسین فهیم از رعد پدافند هوایی به عنوان سومی دست یافت.

مسابقه استقامت جاده از میدان شهرداری گرگان به سمت سه‌راهی امیرآباد و جاده سرخنکلاته برگزار شد و شرکت کنندگان در مسابقه تایم تریل انفرادی در مسیر جاده سرخنکلا از ابتدای ورودی روستای رستم‌کلا تا امام زاده جعفر (لاین جنوبی ) را به صورت رفت و برگشت رکاب زدند.

مسابقات لیگ دسته اول دوچرخه سواری باشگاه‌های کشور امسال در ۲ مرحله و هر مرحله شامل ۲ مسابقه استقامت و ۲ مسابقه تایم تریل انفرادی سرعت برگزار می‌شود که مرحله اول آن در گلستان به پایان رسید و مرحله دوم در پیست دوچرخه سواری تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha